CUM COMAND

PE SCURT:
Daca iti place un articol disponibil, trimite un e-mail la mihaela.mihordea(@)gmail(.)com cu linkul sau, numele si adresa completa din buletin, codul postal. Pachetul va pleca in maxim 2 zile de la confirmarea platii comenzii pe card, via Posta Romana. Taxele postale: 5-10 lei in functie de greutatea si valoarea coletului. Daca o comanda depaseste 70 lei transportul este suportat de mine.  Shopping placut :)


PE LARG:

   1.  CUM COMAND?


In momentul in care vreti ceva anume si sunteti hotarati sa il/le aveti, procedura e foarte simpla:

  • la adresa de mail: mihaela.mihordea @ gmail . com (adresa scrisa fara spatii).

   2.  LIVRAREA?


Din momentul in care ati trimis solicitarea de rezervare sau comanda ferma si ati primit confirmarea disponibilitatii si pana in momentul expedierii, articol-ul/ele dorite vor apare pe blog cu titlul de rezervat.

Coletele se trimit in functie de cat de repede sau tarziu doriti sa le primiti, cu Posta Romana. Simplele intrebari nu echivaleaza cu o comanda / rezervare fara specificare clara.


    3.  CAT COSTA TAXELE SI CAM CAT DUREAZA LIVRAREA?

In general, cu Posta Romana costa intre 7 si 10 Ron (teoretic, practic o rochie de mireasa avand cateva kg coletul si rambursul o suma maricica, taxele au ajuns ~20 lei), ajunge in 2-3 zile lucratoare, veti primi in cutia postala un aviz, care uneori poate sa nu mai ajunga, caz in care este recomandat sa mergeti cu buletinul si banii la oficiul postal de care apartineti si sa intrebati de coletul destinat Dumneavoastra. In unele perioade pot aparea intarzieri.


    4.  SI PLATA CUM SE FACE?

Plata se poate face ramburs, la primirea coletului, in cazul clientelor mai vechi, prin virament bancar sau prin mandat postal.


!Nu raspund sub nicio forma de pachetele deteriorate din pricina operatorului de transport. Singura mea obligatie in acest sens este ca ambalarea coletelor sa fie corespunzatoare inainte de a fi prezentate catre livrare. De asemenea, intarzierile de livrare cauzate din diverse motive de operatori: sarbatori, trafic, vreme rea nu imi pot fi imputate!




   5.  SE PRIMESC RETURURI?


Pentru articolele doar care nu corespund descrierii, doresc dovezi foto, pot fi returnate in decurs de maxim 3 zile lucratoare exact in starea in care au fost receptionate.



   6.  DESPRE ARTICOLELE HANDMADE?

Accesoriile se pot reface in maxim 5 exemplare, cu usoare modificari, in functie de materia prima. Pot face si la comanda. Verifica-le si pe surorile ei. :) Unde-s mai multe la un loc, e rost de o reducere. Fiind create exclusiv de mana, se intampla ca produsul finit sa nu semene cu unul industrializat, sa se observe mici "defecte" la cusut, dar in care s-a pus mult suflet! Pentru comenzi personalizate trebuie sa fiti sigure de ceea ce va doriti, plata in avans, odata terminata lucrarea nu pot sa va inapoiez banii pe motiv ca nu va place, exceptie atunci cand nu s-au respectat cerintele persoanei doritoare!



  7.  CE ALTCEVA AR TREBUI SA MAI STIU?

S-au facut donatii, anuntate sau nu, se vor mai face, in limita posibilitatilor. Va raspund la orice nelamurire. Sunt de asemenea deschisa pentru pareri si sugestii. Clientele care refuza, sau din varii motive nu reusesc sa ridice coletele, sunt pasibile de a nu li se va mai onora alte comenzi ulterioare.


* Autoarea isi asuma dreptul de a modifica date, descrieri, format general si poze pe acest blog fara notificare prealabila. Articolele vandute vor fi sterse de pe blog, pentru o parcurgere mai usoara. Galeria articolelor vandute poate fi vizionata pe prima pagina, in dreapta.
** Adresele de mail, datele personale ale clientilor, id-urile de messenger si numerele acestora de telefon nu vor fi folosite in scop de spam/mass. La cererea express pe mail la adresele din sectiunea Contact, clientii pot solicita stergerea definitiva a datelor lor din baza de date.



SPOR LA CUMPARATURI !